duschning

nu har jag tagit mig upp ur sängen. vaknade vid 9 tiden, hade satt på alarm på mobilen då. för jag orkar inte sova till typ 1 på dagarna längre.. de blir bara jobbigt i längden. så nu sitter jag här, nyvaken med morgonfrilla och ett glas mjölk i handen. härligt, kan de bli bättre? de går att disskutera ;) haha

Nu loggade Linda baby in såg jag precis på msn, så får la prata lite med henne också. de har blivit en vana för mig. att prata med linda varje dag, och de känns riktigt bra faktist. saknar henne lite mindre då faktist. Men de är ju fkatist inte långt kvar till skolan början nu.. och de känns också riktigt bra. när jag pratade med ellentin igår om mina idéer om hur min vägg i rummet skulle bli så blev hon riktigt taggad. hon kommer nog ha kameran i högsta hugg.

har kommit på en sak. min blogg har blivit "mer populär" eller vad man ska säga. jag får fler och fler som läser och besöker den varje dag. och de känns ju faktist riktigt bra :) kul att de är mycket folk som läser den. och de är faktist personer också som jag aldrig trodde skulle läsa den . men men, världen är stor gott folk ^^


Men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite och ta bort knull-ruffset
Höres ;)


Kommentarer
Postat av: laila♥

Skönhetstips ute nu :)♥

2009-07-22 @ 11:23:42
URL: http://blog.lailaaziz.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0