effektiva jenny

Nu är jag hemma . började med att jag gick upp runt halv 8 tiden, eller jag vaknade då och låg och drog mig i sängen en stund, de behövde jag. Sen for jag och mamma ner till knivsta och storstädade kontoret, vi gjorde bland annat de här:
tvätta fönster
tvätta väggar
tvätta tak
skurade möbler


och en hel del annat. Vi är inte klara än eftersom de är ganska mycket att göra med alla rum, men snart så. Träffade på pappa också innan han körde iväg till stockholm med lastbilen. trevligt!

Jag hann också köra lite bil där nere också. om mindre än 1 år får jag ta körkort. tut tut i backen , brum brum här kommer jag!

Efter knivsta så stannade mamma och jag till på Willys. Där träffade vi på kusin mackan :) så vi stod och snackade lite med honom en stund och tackade för gårdagen m.m  träffade även på Fredrik och Henke. men de var ju inte helt oväntat fetersom dom jobbar där :p men såg tyvärr inte till syster någonstans :( tror hon hade slutat, eller så satt hon och goffade och snacka skit uppe i fikarummet ;)

Dagens planer : NADA!

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: okej :D

2009-07-13 @ 15:27:18
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0