godmorgon

godmorgon allihopa.
jag är inte direkt pigg idag heller, men nu får de fasiken vara nog på allt jäkla slöande. måste ju göra något ! har kommit under fun med att de är mindre än 1 månad kvar tills skolan börjar igen. och satan vad glad jag är över de! jag som sagt saknar ju skolan och alla underbara vänner sjukt mycket ^^

hinna med innan skolan börjar:

*rättvik
*karlholm
*bättre på färgen
*umgås med vänner
*fest med johannes

*stockholm förhoppningsvis!?

de är dom grejerna jag kommer på just nu, blir säker flera saker ;) men men får se..

dagens planer : duscha, äta, blogga, åka till björklinge :)
ska fika/äta hos Saga idga har jag lovat, så de blir mega trevligt !


nej nu ska jag fixa mig i ordning lite.

TJINGELING så länge



(bild från förra året i stockholm med klassen.   Foto:Ellentin Andersson    Bild:Jag)

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okeje, kul! :) jag sitter hemma hos killen & kollar på film :)

2009-07-21 @ 13:56:02
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0