godmorgon alla älskade :)

idag när jag vaknade kände jag att de här kommer bli en bra dag lixom :) känns hur bra och skönt som hellst. och de är inte för att mamma och dom ska åka, utan för att jag mår bra. mamma och dom håller på att packa nu, snart åker dom. dom skulle åka vid 12 tiden tror jag. dom skulle även stanna till hos gammel mormor elly påvägen upp. de är ända anledningen till att jag kanske vill åka med :/ vill träffa henne, men har ingen lust att "campa"...

som ni kanske märker så sov jag rätt länge idag också.. till 11. och mitt knä ser ut som en köttbulle eftersom jag slog i de igår och de hände en annan sak..  så de ser ut som en liten köttbulle :)

Dagens planer :
inget bestämt typ?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0