home sweet home

nu är jag hemma igen :)
kvällen började med att jag åkte med moppen hem till sötaste jojjjo (som jag har saknat mega mycket!!!) hemma hos henne satt vi och kollade på film och myste, och efter de åkte vi vidare hem till toni. där satt vi också och kollade på film och sinnan satt och skrattade en hel del men jag vet egentligen inte varför? :P

haha.. sen vid 9 åkte jag och jojjo hem till henne och gjorde korv, köttbullar och potatismos för vi var så satans hungriga xD haha. och vi satt och hade mys och pratade medans vi åt. mycket trelvigt. efter de åkte vi upp till affärn där bla kotten,sigge,olle va . efter ett tag kom även toni och sinnan.

men hur som hellst så drog vi oss ner till lillskolan, och jojjo ville köra min moppe så då åkte jag med olle :P hehe. nere vid lillskolan satt vi och prata massa. och jag kan ju bara säga en sak, "gandalf" hahahhahaha ^^ kul hade vi och myss :)

Sen senare på kvällen skicka jag sms till Saga (toni´s mamma) och hon ville abselut träffa mig och jojjo. så vi åkte hem till dom och satt och pratade där en stund, mycket roligt :) men sen skjutsade jag hem jojjo och åkte hem för vi var så himla trötta..

Så nu sitter jag här och ska snart gå ut och fixa ett glas oboy, för jag är så himmla sugen på de och har varit de länge!!


Morgondagens planer: Hämta upp jojjo och åka hem till saga och fika :D


Men dehär får vara sista inlägget för idag
Godnatt allihopa <3

Kommentarer
Postat av: johanna

GANDALF :D

2009-07-22 @ 18:49:29
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0