ironic



Välldigt söt bild på mig, ( om man får vara lite egoistisk ) tagen idag innan jag åkte till björklinge


Sitter och tänker lite, och jag har kommit fram till att dagarna går vädligt segt, och man gör ingenting. allt känns rätt värdelöst just nu. dom som jag trodde var mina vänner visade sig spela ett litet spel kan man säga. allt var ren falskhet. och de känns rätt pissigt. Jag vet vilka som står mig allra närmast, och dom skulle aldrig göra så mot mig, aldrig någonsin.. Vad gjorde jag för att förtjäna allt de? De finns speciellt 2 tjejer i mitt liv som jag kan offra exakt allt för. jag vet att dom aldrig kommer svika mig, och jag hoppas att dom vet desamma om mig. Allt jag vill är att dom ska må bra, och jag kommer alltid göra allt jag kan för att dom ska göra de också! Linda och Ellentin, ni är underbara, ni är guld värda <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0