jag är hemma

nu är jag hemma igen från 3 fulla dagar i Rättvik. hade inte särskilt kul och jag orkar faktist inte prata om vad som hänt :/ men jag hade hoppats på att de skulle vara roligare iallafall. men jag och julia fick oss ett gott skratt en kväll . de var en tjej som skämde ut sig rejält. och jag skämdes för hennes skull! usch usch. blev inte så mycket bilder, men lite iallafall . ville inte ta med mig kameran ut på kvällarna för de var så livat. Men iallafall så kom mamma pappa och lillebror och hämtade mig idag :) sen åkte vi till Insjön! Kul kul :) men nu är jag iallafall hemma. har varit i björklinge och träffat Sinnan och Saga :D<33 träffade även såklart toni och senare sigge och kotten..

men här kommer bilder från Rättvik.


första morgonen i husvagnen, jullan börjar allt emd en groggsing


jag var ju dock inte lika pigg..


max


jullan med sin satans musik på telefonen som hon sjönt till hela tiden :P


Laver, i sina nya snugga manpants


laver och max i husvagnen


sen på tisdagen hade vi kräft-kalas


Danne


Laver och kusik krille


Alex och Julia


Jullan, rackare på att suga ur klorna :P


Snygga laver


Krille


Jullan


Diva


suga suga suga...


laver som grisar lagom mycket


Sen fick alex för sig att man kunde grogga på saften från kräftorna, något hans farfar sagt eller nu vad det var


alex dricker de...


julia dricker de ....


krille drack de...


laver drack de....


såhär såg den äckliga groggen ut! usch !! jag drack absolut inte


mupp bild på mig och jullan


pizza time. laver och emil


max


jullan och alex


en super trött och sliten alex


lite myspys i bilen xD haha


och den här bilden får avsluta allt.
Jullan träffade elvis

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0