karlholm

hej allihopa
nu är jag framme i karlholm, bussresan gick super bra men jag sov typ hela vägen.. sötis linda kom och mötte mig vid bussen där jag gick av, sen cyklade vi hem till henne :) nu sitter jag på hennes rum, huset är sjukt fint btw. och vi har precis ätit en mumsig pizza med mozarella ost. får se vad vi hittar på senare. kanske ska ut och åka båt med lite folk :) men man vet aldrig.

tyvärr har jag inte kamera sladden med mig , så de blir inga kort förns jag kommer hem .. :(

här kommer en fin bild iallafall från lindas och deras stuga som vi ska till imorgon


Kommentarer
Postat av: Laila

vad gör du då?

2009-07-03 @ 16:20:13
URL: http://blog.lailaaziz.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0