kvällen är här

Då var de kväll/natt igen. Jag tänkte lägga mig i sängen nu och kolla på Rosa pantern 2 som jag laddat ned idag.
lite olaglig måste man ju vara. har precis suttit ute på altanen med mamma pappa och freddan och fikat. mysigt.
Freddan satt och berätta massa roliga historier, och gud vad vi skrattade !

"- Hur är fröken ur?
- alla tiders! "


Funderar på att köra en veckans blogg, vad skulle ni säga om de ? :)


Tro de eller ej allihopa, men jag ska till rättvik vecka 31 , jag lixom!!
ska dit med julia och emil ( vad jag vet nu ) hoppas på en kanon vecka!
oh jag vet att de kommer bli bra eftersom jag kommer träffa sötnosen där <33


Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

veckans blog gblir nog jättebra , nominera dig gärna till min veckans blog med . Fin blogg förresten ! :)

2009-07-02 @ 09:44:54
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: Laila

fin blogg =)

2009-07-02 @ 20:33:21
URL: http://blog.lailaaziz.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0