lördag med regn

godmorgon allihopa.
vaknade precis nu och gissa om jag är seg.. är hur trött som hellst . gårdagskvällen spenderades såklart med linda. vi cyklade till Lillis och var hemma hos honom ett tag och drack och snackade , skit kul. sen kom nån som hette pelle. efter ett tag började vi gå mot Karlholm igen, där vi gick ner till båthamnen och träffade andra, kommer inte ihåg vad alla heter , lite jobbigt med namn :P men crisse vet jag :) sen nån frida, kjell . kvällen blev lyckad iallafall , kul att träffa nytt folk. sen blev de ju lite som de blev

så nu sitter jag här helt myggäten. Vi ska snart åkta till lindas stuga, någon johan ska hämta oss så vi åker antagligen cab dit. har bilder från igår och dom kommer upp imorgon när jag kommer hem. hoppas på bra väder idag. de blir dricka vid stugan och sen gudinge dansen

imorgon allihopa åker jag hem , min älskade lillebror fyller år

hopppas att jag inte har tappat läsare bara för att de blir ett inlägg om dagen.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Laila

Jag med tänkte åka och sola, du då?? =)

2009-07-04 @ 11:30:37
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: stephanie

SV: va kul, jag har inte gjoer så mycket =D:



ja det är kul att träffa andra men lite svårt med att komma ihåg namn haha =D

2009-07-04 @ 23:53:34
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: stephanie

SV: va kul, jag har inte gjoer så mycket =D:



ja det är kul att träffa andra men lite svårt med att komma ihåg namn haha =D

2009-07-04 @ 23:53:37
URL: http://steffiis.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0