min blogg, mitt liv

de här är min blogg. jag skriver om exakt de jag vill. jag skriver ut mina känslor och mycket annat. jag bryr mig inte sen om andra kommenterar och påstår att jag ljuger , för de gör jag inte. ingen annan vet mina känslor bättre än jag :)

Så en pojkvän inte borde vara:
jag var tillsammans med en kille i ett halv år , och han stängde in mig totalt. jag fick inte träffa hans vänner, han typ skämdes över mig . jag sa till honom flera gånger vad jag kände, men han lyssnade lika mycket varje gång , är de så en pojkvän ska vara? jag tog med honom till mina vänner, tog med honom på fester. men vad gjorde han för mig? vi åkte aldrig och festade med hans vänner, vi gjorde inget tillsammans med dom han kände, är de så en pojkvän ska göra? ja dehär är sant, och ja jag försökte göra slut, jag sa de några gånger när vi bråkade. och nu kommer han och säger att jag ljuger. men mina vänner vet att de är sant , dom vet hur jag mådde. jag mådde mer dåligt än bra , jag var inte lycklig. jag struntar i om han kommenterar min blogg vilket han har gjort och säger att jag ljuger, men som sagt . dehär är min blogg, de är mina känslor, de är mitt liv. jag ljuger inte

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack sötnos! Klart du ska skriva om vad du vill, det är din blogg :)

2009-07-02 @ 16:57:49
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0