mina kära läsare!

Som ni kanske läste igår på min blogg då julia skrev är de fel på mitt internett. men jag lyckades få igång de nu en liten stund ! men har inte en aning om hur länge de kommer vara igång ! vi väntar på att min farbror ska komma hem från thiland så han kan komma och fixa allting , något är fel iallafall. inte ens telia får kontakt med vårat modem typ. usch !!

jag saknar verkligen att skriva blogg och så fort jag ahr tillgång till en dator så ska jag absolut skriva de lovar jag
så mina kära läsare jag hoppas att ni inte sviker mig !


jag mår inge bra alls, de är något som är fel. jag går och väntar på ett prov svar från läkare och jag hoppas att allt kommer gå bra .


men jag hoppas verkligen ni kollar in min blogg. för bloggennn betyder mycket för mig och jag skriver så fort jag har chansen , jag älskar er mina läsare <33

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0