nu får de vara nog

nej nu får de vara nog ! nu kyrper jag ner i sängen och myser med varm choklad och macka och kollar på nårgon härlig film ! tror faktist att jag ska kolla på bröllopsduellen . den var de länge sen man såg :D hoppas alla kommer kunna sova gott inatt, för de kommer jag !

vill ni veta varför?

Jo för jag har pratat med min underbara Johan!! Vi saknar varandra så jsukt mycket båda två. och om 3 månader flyttar han till berga och ska bo där i 8 månader, kan ni fatta . 8 månader :D fast vi kommer bara kunna ses på helgerna eftersom ha gör lumpen. de är därför han flyttar dit. Men iallafall så kan vi umgås varje helg, och han vill ta med sig mig hem till Gotland några helger också, super gulligt ju (a) sötnosen gick iallafall och la sig nyss, därför jag med ska göra de för det blev så trisst utan honom. :( förlåt om jag är så konstigt, men är så glad och längtansfull. de pirrar i magen så fort jag tänker på honom, han är så himla underbar! Min johan , och jag är hans jenny enligt honom :) <3

här bild på min johan :)







nej nu ska jag krypa ner i sängen , godnatt :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0