starkaste banden

de starkaste som finns är kärleken. Kärleken övervinner allt. och med den kärlek jag ger och  får av mina underbara vänner kan jag klara allt jag vill. Kärleken till min ellentin kan ingen i hela världen ändra på eller bryta. den tjejen kommer jag aldrig släppa, ALDRIG ! den som rör henne eller gör henne något illa kommer verkligen offra de! för hon har mig, ida och linda. VI älskar henne oerhört mycket, och så kommer de alltid förbli. Ellentin min soltråle, du är underbar glömm aldrig de <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa ååå älskling så sant som det är sagt men glöm inte ida också!

2009-07-21 @ 14:50:01
Postat av: jennytuvesson

svar* nejdå ! <33

2009-07-21 @ 14:53:18
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0