to little to late

Vaknade vil 8 idga och gick upp och åt lite frukost. Sen åkte jag mamma och lillebror ner till knivsta och vi blev klara där idag. jag städade hela köket: torka ur skåp, skrubba möbler, göra rent kylskåpet m.m.  pappa var ju också såklart där nere eftersom de är hans jobb. innan vi åkte satt jag och kolla när han skulle flytta burkar och lyfta upp en trailer på en annan trailer. mycket intressant. Nu sitter jag här hemma och har duschat av mig och ska fixa mig i ordning lite , för skojs skull.. De känns så konstigt i magen. jag är varken hungrig eller mätt. har ingen lust alls att äta lixom, inte ens dricka, vad är felet?

måste bara skriva och tacka min underbara vän sinnan för att du finns och ställer upp till 100% för mig hela tiden. du är guld värd grabben och jag älskar dig jätte mycket vännne min. Du betyder jätte mycket för mig och jag kommer alltid ställa upp för dig! <3

Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

SV: jag har lagt till dig nu, lägger du till mig?

2009-07-16 @ 16:27:58
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

SV: Okej :D

2009-07-16 @ 16:37:19
URL: http://novembersara.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0