vad jag behöver

sitter och tänker lite, och jag har verkligen kommitpå hur mycket jag saknar skolan. Att få umgås med tjejerna varje dag, få läsa och hålla på med blommor, umgås med alla andra vänner, träffa maria varje dag, de måste vara det bästa som finns. jag saknar skolan, jag behöver den för att må bra. De här kanske låter hel sjukt men så är de. De bästa som finns är att komma till skolan på morgonen och få umgås med mina älskade vänner hela dagen. att få krama ellentin, att få snacka med linda och kramas, att bara få kärlek genom en blick eller en kram. jag älskar mina tjejer otroligt mycket och jag älskar verkligen florist linjen. Tycker skolan kan börja nu, slut på allt latande!

Saknar min älskade Ellentin. Hon är min solstråle. mår inte bra utan henne alls, de är ju hon som lyser upp alla mina mörka dagar. hoppas vi kommer ses snart gummsan, för jag saknar och älskar dig <3




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0