åter igen måndag

hej hej, hemskt mycket hej
idag är de måndag och den här dagen har verkligen varit otrlkigt skön. De började med att jag mötte upp ellentin på stationen imorse och vi tog bussen till skolan där även linda var med. Vi gick ner till Fyrislunds delen och där började allt emd att freddie och mats pratade lite. sen berättade dom att vi skulle gå tipsrunda på 2km, och såklart suckade jag och ellentin en aning :P tipsrundan var om alla linjer på skolan, vad vi kunde om varandras linjer. Jag, linda, ellentin, robin och ida var ett lag. så vi gick den där rundan på 2km typ, efter de var de lunch vid kvart över 10. Efter lunchen begav jag, ellentin, linda ocj robins oss in till stan för vi skulle leta efter en sak som vi tänkte köpa till maria, våran älskade lärare som vi har haft i hela 1 år nu. En liten sommar avslutningspressent + att hon fyller 30 nu i sommar. Vi hittade den perfekta grejen och hon kommer nog bli super glad! självklart lägger jag upp bild på den när hon får den .

Efter mycket ståhej satte vi oss ner och åt lite glass, väldigt mysigt. Sen gick linda och robin hem, så jag och ellen lallade omkring lite på stan, de slutade med att vi hamnade på Skopunkten eftersom ellen skulle köpa sandaler. hon åker till Italien på fredag. nej nej jag är verkligen inte avundsjuk. Ditt as! bara lämnar mig såhär -.- haha , nej men hoppas du får de bra gumman <3 Jossan kom även dit och vi hade jätte kul.

sedan tog jag bussen upp till Gränby centrum där mamma och lillebror var. Lillebror slutar 6:an nu och ska på vårbal på onsdag. så han köpte nya jeans, skor, skärp m.m jag handlade också lite :)

sedan bar de av till Fullerö. och gud vad jag älskar den affären!! finns så otorligt mycket fint där och såklart hittar jag något som passar perfekt i min nya del av rummer.



Klänning : Vila
Strumpor : H&M
Tavla : Fullerö

mycket nöjd med dagens köp och nöjd med dagen !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0