dehär har sofie blom skrivit och jag tyckte de var så himla bra

När hon kan skratta och få honom som är så irriterad att lysa upp.

När han kan kolla på henne med de där ljusa ögonen och få henne att hoppa upp i hans famn bara på grund av att hon blir så glad när hon ser honom. När hon ligger på hans bröst och ler för sig själv eftersom att hans armar passar så perfekt runt henne. När han i hemlighet luktar på hennes hår när dem kramas för hon luktar så himla underbart. När dem två verkar vara dem ända i världen, och det känns som att dem nu har hittat sin mening med livet. När dem bråkar och hon springer ut.. Hur han springer efter henne hur irriterad han än är, bara eftersom att han vet att hon inte kommer hitta hem.. För hem är i hans armar och ingen annanstans. När dem står på två olika delar av ett rum och ändå lyckas hitta varandras blickar på 0.2 sekunder. Hennes leende.. Hans kramar.. Hennes kyssar.. Hans ögon.. Hur dem kompletterar varandra.

Jag letar efter den killen som kan respektera mig för den jag är. Jag letar efter den killen som älskar livet och gör varje dag till den bästa. Jag letar efter den killen som aldrig skäms över mig. Jag letar efter den killen som på samma sätt som mig har ett väldigt speciellt sätt att se på världen. Jag letar efter den killen som inte tror att han alltid har rätt, bara för att han är han. Jag letar efter den killen som har ett öppet hjärta och en öppen hjärna. Jag letar efter den killen som respekterar mina vänner, för dem jag älskar, dem älskar han. Jag letar efter den killen som hjälper mig i mina svårigheter och inte är anledningen till dom. Jag letar efter killen med stort hjärta helt enkelt..

Ni kanske läser det här och tycker att det är för mycket begärt. Men det är det inte. Kärlek handlar inte bara om lycka, utan också om svårigheter som man kan gå igenom tillsammans. Men dessa svårigheter ska inte bringa en så mycket olycka så att man känner att det inte är värt det, utan svårigheterna ska bringa en, en känsla av mening. En känsla av att man vill att det ska ordna sig, och man VET att det kommer ordna sig i slutändan för det finns ingen annan där ute som känner en som den andre gör, det finns ingen annan där ute som man hör hemma hos som man gör hos den personen. Man vet att man har hittat sin mening med livet, och meningen med livet är den andre personen. Meningen med livet är att när man hittat den personen som gör en så lycklig man aldrig varit och kommer aldrig bli, då ska man hitta en plats i världen med den personen och veta att den här killen eller tjejen, är DIN mening med livet. Och när du hittat den personen, då kommer du att veta det.. Och jag ber er då, sumpa inte er chans.. För när man släppt sin mening med livet, då kommer den aldrig tillbaka.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0