happy friday :D

godmorgon alla söta i den underbara världen
just nu sitter jag vid datorn och har precis borstat tänderna efter en riktigt mumsig frukost, så nu är de dags för tandtråd! man måste faktist köta om sina tänder noga, för tänderna ska man leva med resten av livet, och jag vill ha bra tänder hela mitt liv. iallafall lillebror har kommit hem nu från sin skolavslutning i bälinge skolan. nu har alla vi barn i familjen tuvesson gått där. Bälinge skolan har fått stå ut med oss i familjen tuvesson länge nu, och nu blir dom av med oss, jag saknar den skolan ganska mycket faktist. tycker de är en bra och härlig skola med underbara lärare! jag tyvärr kunde inte följa med på avslutningen eftersom jag var då häning och konstig i halsen imorse :( väldigt synd för jag hade gärna velat följa med. Lillebrors klass åt tårta + föräldrar och syskon, och dela ut presenter till lärare curt och även underbara gudrun.

Nu snart ska jag baka en laktosfri jordgubbstårta , mumisgt .D
självklart kommer jag ta en bild på den och lägga upp här.


Jag älskar mig själv, jag älskar verkligen min familj, jag älskar mina vänner, jag älskar livet
Livet är bra underbart. de är klart att man har tider då man verkligen inte orkar mer, bara går och är deppig och är arg. och jag måste tyvärr säga att min ilska kan lätt gå över på andra, men de vet dom. och dom som tar min ilksa accepterar den för dom vet hur jag är. och jag verkligen älskar alla männiksor som står mig nära i livet. vad skulle jag göra utan mina florist tjejer? dom brudarna vetyder så sjukt mycket för mig, dom är helt oslagbara. min karlholms bitch , pullan från skogen och sävja jäntan :D<3 ni är så himla underbara tjejer, ni är allt och mycket mer för mig. Och tegan , han är verkligen en underbar vän som alla borde ha. den snällaste killen jag någonsin träffat och han släpper jag aldrig taget om, aldrig !!! jag kan verkligen prata med honom och han förstår mig jämt och hjälper mig, han får mig att le när jag mår som dåligast. Och jenny hillman, hon och jag har nästan precis börjat umgått igen. för ett tag sen när vi gick i typ 7:an kom hon till våran klass i björklinge och du umgick jag med henne. och nu har vi börjat umgås igen, de är verkligen en tjej som jag har super roligt med. och Roger, jag vet inte hur jag ska kunna förklara den killen. han är verkligen bäst i världen, så jävla underbar.

jag skulle inte vilja byta mitt liv med någon, jag älskar mitt liv. jag kämpar igenom varje dag och jag tar ett steg i taget. ett steg i taget mot framtiden.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0