allmänt

bjuder på 2 bilder på mig och linda när vi var på stan en dag :)
jag och linda och robin var och fikade på Coffehouse by George efter skolan
senare på eftermiddagen kom min älskade robin hem från jobbet och gjorde oss sällskap



de var mycket trevligt ! Vi måste ses någon dag igen alla 4 som vi sa .
Får se om jag och robin kanske kommer till karlholm som vi sa :) <3


Sen ska jag även nämna att lillebror hade fotbollscup i diöshallen i söndags.
Han var jätte dukigt ! tyvärr gick de inte såbra denna gång för killarna . men duktiga var dom
lillebror är faktist grymt bra på fotboll , och tro de eller ej men han är min lillebror även fast han är mycket längre än mig
och + att han ser äldre ut än vad han är. Han är 96:a och ser ut som en 93:a typ .
Storasyster är stolt över lillebror <3





Sen så går de frammåt med systers lägenhet . Sovrummet är helt färdigt och de går frammåt i vardagsrummet
vi har även rivit ner panelen överallt i köket och i hallen . Så nu väntar vi på att kusin ska spackla och
tapetsera :) jag lovar att lägga in bilder när de är klart . blir roligare då med före och efter bilder ;)


Nu ska jag faktist åka ner till papas jobb i knivsta och jobba lite + att jag ska hjälpa till med annikas
garerobsdörrar som hon ska ha i lägenheten . dom ska slipas och sprutmålas :)

Skriver mer nbär jag kommer hem , har säkert saker att skriva om då
hoppas alla har de bra , och fortsätt läsa bloggen och kommentera !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0