blogg blogg , älskade blogg

hej på er allihopa !
har inte skrivit så mycket på sistonde , har delvis varit sjuk . och sen har jag varit mycket , riktigt mycket med robin :)
vilken känns så himla skönt , eftersom jag älskar att vara med honom . VI har haft ,ysigt hela helgen
och jag sov även hos honom i måndags . men nu är jag hemma , och förhoppningsvis kommer älskling imorgon :)
här är lite bilder på mig och min älskade ;

                       


dagen på praktiken ;
började klockan kvart i 10 som vanligt , och började med att äta en banan ! de är viktigt att ha mycket
energi när man ska jobba hela dagen och hålla på . sen har jag packat upp massor av krukor i olika slag
och maria och jag byggde om lite i butiken :) Har även gjort 5 handbuketter idag som bestod av en passion ros och ticki .
sen fick vi även göra en beställning idag för en person som kom in och villa ha en bukett till sin fru . dom firade 30 års bröllopsdag , tänk vad gulligt ! 30 år och fortfarande älskar man varandra och är gifta :)  inte konstigt att ,man längtar ..
den bestod av en lilja , 10 passion rosor , prärieklockor och ticki , riktigt fint blev de ! Sen glömde jag ta min sista rast idag faktist , så jag fick sluta 30 min tidigare . då kom pappsen och hämtade mig :) en bra men lugn dag !


Imorgon blir de praktik igen , kuul ! :) älskar att vara där . och hoppas på goda nyheter senare ;)


tänkte inte skriva så mycket mer just nu , kommer skriva mer senare :)
men tills dess , ha en fortsatt trevlig kväll !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0