i skolan

åkte halv 8 bussen in tll stan idag , den gröna bussen
efter de gick jag till ungdomsmottagningen för att skaffa nya p-piller
och de gick jätte bra som vanligt , men de som var lite mindre bra var att dom sa att
jag hade alldeles för högt blodtryck , dom sa att jag var för mycket stressad och så..
jag kom och tänka på en sak , de är jäkligt billigt faktist med p-piller som räcker 1 år
de kostar ju faktist bara 100:- snacka om bra lixom ..
efter de gick jag faktist och solade , kunde ju ändå inte ta bussen förns 09.00 så.
och de var verkligen skönt och jag ahr fått lagom mycket färg nu , hur skönt som hellst
vill inte gå och vara vit som ett lik lixom .
nu sitter jag i skolan och ahr engelska . orkar inte jobba ett dugg , och min älskade favvorit
lärare Christian är här ! :D mats var sjuk så christian hoppade in , fett bra ! för jag behöver inte jobba
för honom , hur skönt som hellst .

efter skolan idag ska jag åka till Bauhouse och vänta tills mamma slutar , efter de ska vi åkte
till Willys och handla , systers jobb . mycket trevligt ! :)

vad händer ikväll då ?
älsklingen ska på krogen , jag vill hitta på något kul !
Hör gärna av er :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0