inget att tala om

har inte så mycket att berätta nu faktist .
dagen var la sådär .... började bra , sen blev de rena helvetet
men den slutade nu mot eftermiddagen bra iallafall
måste bara säga att jag älskar MIN robin norberg mest av allt
kommer aldrig att lämna dig , ska alltid finnas vid din sida <333


ikväll ska jag bara vara hemma och ta de lugnt .
Imorgon ska lillebror vara på kusins salong klockan 11 , medans han klipper
sig hade jag tänkt att sola lite solarium :) sen ska vi även kolla med permanentning åt mig :D
sen ville mamma bjuda mig och bror på max :) smaskens de blir .
sen ska jag sova med älskling !! och jag längtar redan så himla mycket .

hör av er till mobilen om ni vill något
lämna en kommentar .


ta dagen som den kommer !
peace out!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0