kika hit!

har varit riktigt på hugget idga med photoshop
har lyckats få ihop några designer till bloggar bland annat min egen , men även dessa :
www.lovewhoyouare.blogg.se
www.misscaarooliine.blogg.se
www.emiliasmammaa.blogg.se



De börjar bli dags att gå till sängs , vilket jag borde ha gjort för länge sedan ! börjar vanlig
tid imorgon bitti vid kvart i 10 . imorgon blir de Chili con carne med ris till lunch , mums !
och så får jag ta att komma ihåg mina raster (fy skäms på mig för idag)

Ska nog kolla på film , kanske En häxa i familjen
minns att jag såg den filmen när den kom ut på bio , vet inte hur gammal jag var då
men jag gillade den , hehe säg någon barnfilm jag inte gillar lixom , helt tokig i speciellt tecknat
Diseny for life !

Nu är det dags att nu skriver i min blogg !
Skriv vad ni vill att jag ska skriva om , så kanske de kommer upp



Godnatt på alla sömntutor '

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; tack du med ! :)

2009-03-04 @ 00:26:00
URL: http://beccasj.blogg.se/
Postat av: Linda

sv; Tack så hjärtligt =). Du är varmt välkommen tillbaka =).

2009-03-04 @ 07:15:37
URL: http://peassyster.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0