knivsta

nu har jag kommit hem . de gick bra att städa av allt , och efter de tog jag mig ut till verkstaden
där pappa mamma och annika var . Dom slipade på annikas garerobsdörrar.
var lite roligt när pappa blev så paff att jag viste vart han hade lite speciella verktyg . de kunde du inte tro vavava ;)
haha . de var iallafall kul i verkstaden , men dammigt ! tur att man inte har astma iallafall .
Haha jag fick även pröva på att sprutmåla :D kul var de , lite svårt men de gick !
sen slipade jag och fick tejpa in hela soffbordet med tidningar för att vi bara skulle spruta översta skivan

har är lite bilder ;







vi hämtade även lillebror från fritidsgården påvägen hem .
sen när vi kom hem badade jag en stund och pratade med älsklingen i telefonen.
sen dukade mamma fram emd massa mysfika . en bra/rolig kväll .




ha de bäst!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0