nattinatt

dagen börjar dra sig mot sitt slut . om ca 15 min är de en ny dga , de är torsdag.
imorgon har jag skola , längtar verkligen . kommer få träffa mina små hjärtan i skolan !
har saknat dom så himla mycket , solstrålen ellen , pinglan linda och sötsaken ida <3
Ska nig lägga mig och kolla på film först och dricka varm mjölk, mums!
man blir faktist trött av de , det har jag märkt . jag blir de alla gånger jag dricker de iallafall
Får se vad det blir för film , en häxa i familjen kanske ?
hade tänkt kolla på den igår , men de blev inte så . Igår kollaed jag istället på Den lilla sjöjungfrun 2
Som sagt , Disney och barn films freak !

jag hoppas alla har haft en bra dag .
Skriver imorgon i bloggen , as usual

pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack :D den är köpt på HM ;D

2009-03-05 @ 07:56:49
URL: http://sessah.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0