ömmar

blev hemma idag från skolan , de ömmar i hela kroppen . tror de kan bero på
nacken eller så , för hade sjukt ont i den igår iallafall , och nu har de tagit i lederna ..
de här är fett pain kan jag lova . men iallafall så är jag duktigt och pluggar .
är snart klar med hela religons kursen , har bara 2 frågor kvar .
har även räknat matte (en gulstjärna till mig) även fast jag inte fattar någonting alls ..

robin sov här inatt , och de var mycket mys som vanligt .
vet inte hur mycket vi låg och skrattade inatt . vi kunde verkligen inte somna
vi låg och kollade på Lilo & Stitch ;)
smartot glömmde även sitt ip-only kort här , grattis till honom .

i morgon är de läkarbesök på morgonen som gäller
efter de ska jag bege mig till skolan och vara lika duktig som vanligt .

och folket , vad händer i helgen ? tell me

tänkte inte skriva så mycket mer just nu
ska lägga mig i ett skönt bad och läsa lite .
fortsätt läsa bloggen !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0