rackarns bananer

dagen började med att jag vaknade och gick upp vid 7 tiden , jag klädde på mig , tvättade håret och åt frukost .
 redan när jag gick upp från första början kände jag hur ont jag hade i hela kroppen och hur förkyld jag är . usch usch .
sen skjutsade pappa fram mig och lillebror till bussen , sedan blev de en tråkig bussresa in till staden till stationen
där träffade jag klimpen och vi tog anslutningsbussen vidare till skolan .
när vi väl kom till skolan fick vi veta att de blivit strul med idrotten vi skulle ha på morgonen (skulle inte vara med hur som hellst) så de slutade med att de blev livräddning på fyrishov för dom som kunde . jag och klimpen
satt kvar i skolan och jobbade . jag läste en novell på 16 sidor , efter de gjorde jag 2 religons uppgifter och 1 svenska uppgift . de gick undan där kan jag lova . fattade ingenting av novellen , jag och johan ska prata om den imorgon , man ska typ antingen snacka muntlig med honom , hålla någon sorts disskution :S eller så ska man prata inför klassen , så ja tack , disskution med johan får de bli ! hatar att prata inför klassen ..
sen tog jag 11 bussen hem och gick från gysta . när jag kom hem skulle jag fixa lite lunch , de blev potatisbullar
och jag lyckades bränna dom , fråga mig inte hur ! men men , blev att äta mackor istället , för dom gick verkligen inte att äta .
sen har jag suttit och kollat lite på tv och halv sovit , har även hunnit prata med älsklingen :)
nu tänkte jag faktist beta av massa skolarbete ! kommer bli klar med religonskursen idag iallafall ;D SKÖNT !

Tänkte ägna en tanka till min lillebror och hans klass som vann snickers cup i bälinge
för ett tag sen , och idag är dom i gammla uppsala och spelar vidare , HEJA LILLEBROR !






Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0