brottom

hej allihopa .
ledsen för en dålig uppdatering men har haft lite mycket att göra . har inte tid att skriva så mycket , men lite kortfattat om gårdagen; den sög!! kan inte direkt påstå att mina såkallade vänner tog hand om mig och brydde sig ?! dålig stil , sjukt dålig stil , har en sak klar för mig . ska aldrig mer åka för att dricka med folk som sen bara skiter i en totalt ! tack till jonas och kotten , dom 2 personerna som brydde sig <3  haha tog hand om söta lilla olivia där också och höll koll på henne , lika söt sok udnerbara storasyster ellen <33

nu snart ska jag följa med pappa in till stan , och jag ska hem till syster för att låna kläder av henne . sen ska vi köpa morsdags pressent åt mamma eftersom de är morsdag imorgon , sen till farbror och låna hans bil , sen till älskade farmor och hälsa på henne .

ikväll är de party ! och jag kommer ha skit kul med alla underbara vänner ! <333

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0