jag kan, jag kan, jag kan

då börjar man om på nytt igen. bort med de gamla och fram med allt nytt och spännande, alla äventyr. Jag har lovat mig själv att inte deppa ner mig alldeles för mycket, klart jag är ledsen, men inget är ju mitt fel. Jag måste leva vidare, lägga allt de gamla bakom mig. jag kan ha kul iallafall och de ska jag bevisa! Jag har alla underbara människor som stöttar mig, jag har min bästa vän caroline som alltid finns där, mina underbara florist tjejer som jag inte skulle vilja byta ut mot något i hela världen! dom är oslagbara, vi är oslagbara. Den här sommaren ska bli bra och de ska jag se till. jag ska göra den bra för alla mina vänner, de ska bli deras bästa sommar någonsin, vi ska ha så kul! jag minns allt kul vi gjorde förra året; carro och jag på moppen, rullsand, björklinge på nätterna, festerna. Jag allt kommre att bli kanon, de ska jag se till!


jag tror på mig själv, och jag hoppas alla andra också gör de och kommer stötta mig igenom de här. jag vill ha de bra, och de kan jag få, de kommer jag få!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0