lördag

förlåt för den dåliga uppdateringen , men jag skriver lite då och då :)
idag har jag gjort jätte mycket !
vaknade vid 7 tiden typ , och älsklingen åkte vid halv 9 ungefär . sen efter de blev de full fart här hemma.
jag gick upp och började riva ur graderoben i min nya del av rummet , efter de slet jag bort lite lös tapet.
sen blev de dags för frukost , mumsigt ! Efter de gick mamma och jag ut och började gräva upp växter som vi inte ska ha kvar . mamma ska få en vattenpump med hink som hon vill ha där av oss :) Senare hade lillebror fotbolls match som jag, mamma och pappa åkte och kollade på . Dom spelade mot storvreta , de slutade 2-2 . Haha min lillebror har typ ett smeknamn . Fredrik Murbräckarn Tuvesson ;D  senare när vi kom hem slipade jag hela rummet med slipmaskinen och tog bort alla golvlister . Efter de gick jag ut till dom andra , lillebror klippte gräset och mamma och pappa höll på i trädgårdslandet där jag hjälpte till , vi har satt potatis idga och gjort iordning massa :)
Nu ä vi inne igen och ska börja med maten , vi ska grilla kött idag :D Pappa och jag ska såga upp dörrhålet också sen ska jag slita ut allt golv . de här kommer nog bli super ! :D ska åka in till bauhouse någon dag och köpa nya lister och färg till rummet . tror de blir en härlig ljus färg :) de här kommer verkligen bli toppen .
BILDER KOMMER INNOM KORT !

Imorgon ska jag och älsklingen åka ut till länna och bada med amssa av hans kompisar
men jag ska inte bada eftersom min mage är lite konstigt .
de kommer nog bli jätte kul tror jag :)


ibland funderar man ju på om man blir en aning bortglömd .
vad ska man behöva göra för att man ska märkas lixom ?
jag orkar nästan inte bry mig mer , orkar inte säga något
bara andra mår bra så är allt bra ! jag struntar i hur jag mår

 du gör mig verkligen lycklig, jag älskar dig <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0