22.52

Nu har jag hunnet med en hel del ikväll. har tagit det mest lugnt. mamma har varit på platsparty hos grannen och pappa har jobbat sent, så lillebror och jag har varit ensamma hemma :) men iallafall så har jag typ



Nu återstår dte bara att lägga sig i sängen. kanske ringa johan och sedan kolla på film och sova.
imorgon är det skola som gäller. kommer skippa idrotten eftersom jag inte är frisk och mår bra än, så kommer sitta och jobba i skolan antagligen. sen imorgon vid kanske 16.00 tiden ska jag jobba också. så kommer att komma hem ganska sent. så blir sent bloggande imorgon ;/ bara så ni vet iallafall. kanske åker ner på stan med jullan imellan och julhandlar? Godnatt på er.

Kärlek mina vänner, kärlek<3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0