chansen jag aldrig borde tagit..

hej allihopa i bloggen.
Nu är det såhär. det är hänt väldigt mycket just nu. mycket som kommer förändra hela mitt liv. min syn på allting och hur jag mår. jag tänker inte sitta och berätta vad som har hänt.. men jag har iallafall hjärnskakning. Den man trodde älska än har man tydligen varit en pina för i en vecka. och ja.... ni kanske kan föreställa er lite själv.


jag har stängt av min mobil. ska byta nummer så kommer nog inte starta den förns då. Nummret kommer bara komma ut till dom närmaste och dom som absolut behöver det. och det har jag verkligen bestämt mig för nu. jag orkar inte mer verkligen..



jag kommer inte blogga alls just nu. det blir en paus och jag vet inte när jag kommer tillbaka


DU förstörde mitt liv. Men nu kommer jag få en helt annan syn på allt.

Kommentarer
Postat av: julia

Du måste höra av dig om du känner att du behöver prata! Det blir jobbigare när man går och håller allt inom sig.. Jag förstår exakt hur du känner du eftersom jag var i samma sits själv när det tog slut mellan mig och emil förut! Det enda du ska göra nu är att tänka på dig själv först och främst så du mår bra! Det känns som om du kommer må såhär hela livet, men jag lovar dig, det blir lättare med tiden! Försök hitta på något kul och träffa kompisar! Han ska inte få trycka ner dig mera nu utan stå på dig!



Du har mitt nummer, det är bara höra av dig! <3

2009-11-22 @ 17:33:03
URL: http://juliajanssons.blogg.se/
Postat av: DialaAms

snuttan vad har hänt?!

2009-11-22 @ 20:03:00
URL: http://dialaams.blogg.se/
Postat av: sophie

finns här vännen m du behöver prata <3

2009-11-22 @ 23:35:17
URL: http://sophieerikssonn.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0