Färdig produktion.

Nu har jag laddat in bilderna från vad jag gjorde på praktiken i fredags. blev en hel del saker som jag kanske har skrivit. kan skriva upp lite mer snyggt vad det är jag har gjort och visa bilder.

- 3 stycken arrangemang i korgar
- 3 stycken arrangemang i små krukor
- 5 stycken lilje buketter
- 7 stycken små buketter
- 3 planteringar i vita krukor "fars dag planteringar"
- 3 stycken "fars dag planteringar" i glasskål
- 5 stycken höga buketter



Här kommer bilder och lite snabb beskrivning:


Planteringar i korgar som innehåller bland annat:
- Oasis
- Mossa
- Hypericum
- Galaxiblad
- Nejlika
Och lite andra växter


Planteringar i små krukor, väldigt enkla men fina. innehåller:

- Ros
- gerbera
- Nejlika
- Rosblad
- Änglahår
- Oasis



Höga liljebuketter som innehåller:

- 2 stycken liljor
- Steelgras
- Björngräs
- Något blad jag inte minns namnet på
- Pärlor
- Sisal
- Ståltråd



Lite minder bukett, men vädligt mysig. Innehåller:

- en hyacint
- 2 rosor
- murgröna



Plantering i vita lite högre krukor


Plantering i en glasskål fylld med jord och sand. Även guldiga stenar som dekoration


Höga buketter. Minns namnet på 2 blommor.

- Craspedia boll
- Tistel blomma




Det är inte så himla enkelt att minnas alla namn, för det finns ju så sjukt mycket. men man lär sig mer och mer för varje dag :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0