Fredag den 13:e, November

Hejsan allihopa.
Minn dag har varit hur bra som hellst. har gjort jätte mycket på praktiken idag. Egentligen var det ju min sista dag. Men Veronica tyckte att det har gått så bra med mig och att jag är jätte flitig och massa, så dom ville gärna att jag skulle stanna. och klart jag gör det! Har som sagt hunnit med en hel del idag:

- städat
- slangat gerbera & germini
- varubehandlat
- skyltat
- gjort färdigproduktion
- hjälpt kunder
- gjort planteringar
- gjort arrangemang
- prismärkt
- rensat kartonger


har gjort jätte mycket olika planteringar idag. Mycket nu eftersom det börjar närma sig jul. kommer bli ännu mer senare när det är mer julgrupper som ska göras lixom. Men iallafall har jag gjort planteringar med ljus, blommor och lite sånt.


Gjorde 5 stycken sånna här fast med olika färger på St:paulan. Antingen rosa eller lila.


Plantering med en växt, kuddmossa och vanlig skogsmossa, ljuskopp och kanelstänger


Gjorde en hel del buketter idag också. och flera stycken som ser likadana ut.  med andra ord, färdigproduktion. har inte tagig bild på alla jag gjort, men här är några iallafall:


Solitär bukett med bland annat Videkvist, kalla och björngräs


Solitär buketter som innehåller:
Amaryllis
färgad Eukalyptus
steelgras

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0