home sweet home ffs.

Nu är jag hemma. dagen har varit upp och ned. det känns som att den har gått väldigt fort iallafall. har haft en del att göra på praktiken. och idag fick jag även träffa therese som kommer från Ekeby, jätte snällt tjej! hon går i 3:an. Och det visade sig att hon bor granne med min lärare marias föräldrar. sammanträffande eller vadå?! Men iallafall, hon var en jätte gullig tjej verkligen. vilunchade tillsammans och pratade lite :) men idga har jag iallafall gjort detta:

- planterat
- städat
- byggt om
- gjort färdigproduktion
- slangat grebera & germini
- rensat gamla vaser
- packat upp nytt
- fixat snittkylen



idag har jag faktist inga bilder på det jag gjort. orkade inte ta kort eftersom jag inte hade min kamera med. men planteringarna bestod iallafall av en hyacint, mossa, tillansia. Dom blev jätte söta och mysiga.


Som ni kanske märker blev det inge jobb efter praktiken. det blev inställt eftersom Monas hund, Kajsa ska få valpar idag. Och det blev tyvärr med kejsarsnitt. Så en stor tanke till alla dom och hoppas att det går bra!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0