i´m back!

Hej allihopa

Nu är jag äntligen tillbaka igen efter blogg uppbehållet. ledsen att jag inte varnade för det. men orkade helt enkelt inte sitta vid datorn alls denna helg faktist, och det har varit ganska skönt. en liten paus lixom. men hade en hel del inlägg på bloglovin som andra skrivit om jag inte läst , 260 stycken -_- haha, men jag läste alla!

kör lite snabbt om vad som har hänt i helgen.

Fredag: Hade praktik och dagen var jätte bra och gick snabbt, vi gjorde en hel del saker. Kommer lägga in bilder imorgon när jag har lite mer tid och har hittat min kamera. Men gjorde ganska mycket färdigproduktion, väldigt kul! :) Veronica var och handlade massa nya snitt och det var en hel del coola blommor :)

Stannade inte kvar på stan som jag hade tänkt, orkade inte helt enkelt. Men jag köpte med mig bakelser hem från Savoj och bjöd familjen på eftersom det var carl gustav dagen eller var den heter. och dom var supergoda!

På kvällen sen skjutsade mamma mig till Läby hem till Jocke där även jennifer och joel var. Vi kollade på idol och pratade och hade jätte trevligt :) Sen fick jag lite ont i skallen eftersom jocke kasta en sak rakt i pannan på mig, smack lixom! haha. men efter idol senare på kvällen så åkte vi epa till björklinge och tillbringade resten av kvällen där med Sikkan, sigge m.m  Vi pratade även med Farbror Blå som kom dit, trevliga personer det där. Sen skjutsade mamma jcg och lillebror hem sigge och jag åkte hem och sov.

Lördag: Vi åkte in till stan vid 11.30 tiden. mamma och pappa lämnade av mig och lillebror på Ikea där jag handlade lite (bilder kommer imorgon) Medans dom var in på stadium och coop. Sedan åkte vi till bauhouse och köpte ett hyllplan till mig. Visar bild imorgon på hur det används, men bra blev det!

Efter det vid 13.00 tiden åkte vi hem till Fredrik som fyllde 25år, grattis till honom! Träffade hans familj & släkt där, trevliga personer! Däe bjöds det på smörgåstårta och lite gott fika. sen åkte vi hem vid 16.00 tiden. Då när jag kom hem duschade jag och bytte om. sen kom J och hämtade mig. Vi åkte till björklinge och var med jennifer och annat folk. senare var vi även med sikkan, sinnan m.m  Vid 00.00 tiden åkte vi hem och kollade på film. Vi kollade på Johan falk film. har aldrig sett dom, men dom verkar bra! sen somnade vi runt kanske 01.30.

Söndag:
Vi vakta lite hela tiden och somnade om under morgonen/dagen. Efter ett tag km hundarna och myste lite med mig, gosigt! sen gick vi ner och J åt frukost och jag börja kolla på en ny johan falk film. Senare runt 12 tiden kanske så skjutsade J hem mig.

När jag kom hem var det full rulle här. mamma och dom skulle först till morfar och sen farfar. så jag åkte med. jätte kul att träffa dom igen!

sen nu ikväll har jag fixat lite i rummet sen kom J hem. han åkte för en stund sen så nu sitter jag här igen.
ska snart gå och lägga mig och kolla på film. är ganska tung i huvudet :(

nu vet ni hur min helg har sett ut!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0