inte på bättringsväg.

nu är det sista inlägget för idag. Ska vila en stund sen sätta mig vid datorn för jag ska prata med en viss person. vi har en hel del att prata om den personen och jag. ni undrar säkert vem det är jag ska prata med. men det tänker jag faktist inte säga. men jag tror att båda kommer få en hel del saker klart för oss.


det har inte blivit nå bättre med mig än. jag har fortfarande super ont i huvudet, mår tok illa och kan knappt äta. jag har fått i mig lite vatten och lite nyponsoppa iallafall. det är ju nånting :/ känns som att nacken ska gå va nästan, kan verkligen inte fatta att man kan ha såhär ont. bläää på allting just nu, vill inte ha sånt här!


slänger nog in ett inlägg imorgon och skriver lite om hur jag mår och sånt.

Hejdå/godnatt/kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dej Jenny! :)

2009-11-23 @ 23:49:20
URL: http://elinisraelsson.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0