jag har ont och skrattar åt dig!

jag somnade efter vi hade ätit vid 18.00 tiden kanske. sen vaknade jag igen någon timme efter för att julia ringde mig. sen somnade jag om. sen vaknade jag av att chefen ringde mig och vi prata lite om jobb tider och så. efter det ringe jag min underbaraste jocke. känns tryggt att höra hans röst, blir alldeles pirrig och varm i hela kroppen<3  efter det sov jag ett tag till. sen har jag skrivit sms med lite av mina älskade vänner.

Haha något roligt! Det är ju verkligen jätte tufft att skicka sms och typ hota mig och tyckr att jag sla gå och hänga mig och massa :P jag typ höll på att kissa på mig av skratt, mamma också, lillebror och pappa också. Vi hade skit kul åt det där :) även mina vänner. lixom, varför sitta och skriva sånt där? säger att jag bara är tuff när jag har jocke och massa. Lilla du, jag vet vart jag har mig själv. jag är en tuff brud som ALLTID kämpar! jag kämpar mig genom livet och tar alla utmaningar. jag är inte rädd. Du VET att jag vågar. Så istället för att jämt hacka på mig på internett och sms kan du kanske våga komma till mig i verkligheten? För varje gång du ser mig kollar du ner i backen och säger inte ett skit. jag tycker du är pinsamm. sen att du sitter och säger att jocke har gjort något som han inte vågar berätta för mig... OCH!?! jag bryr mig inte. Jag älskar jocke. jag litar på honom. och jag struntar i om han skulle ha gjort något eller gör något. för vi litar på varandra och älskar varandra. Vi är vänner, vi är tillsammans och vi har alltid varandra. Så fortsätt håll på du om du tycker det är kul. Men vi bryr oss varken om dig eller din tjej. Vi skrattar åt er.


Mamma, pappa och lillebror är ute i pannrummet och river ut allting. dom har varit där sen klockan 19.00 ungefär. allting ska ut för imorgon kommer rörmokarna och sätter in nya grejer. Så nu ska jag ut och hjälpa dom. så dom slipper göra allt själva. kommer bli en lång natt. men mår inte så jätte bra. har verkligen jätte ont i armen och känner mig febrig och mår ganska illa. Så imorgon blir det ingen skola. Men får försöka orka till jobbet om jag är frisk.


Vi hörs allihopa!

Kommentarer
Postat av: teSz

Sv: ah okej :) men de är bra att du tar den isf!

kram

2009-11-17 @ 00:25:26
URL: http://plastgolv.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0