john blund.

har pratat med Linda nästan hela kvällen. Vi kommer verkligen jätte bra överrens. Vi har pratat igenom mycket och pratar om lite allt möjligt. och idag har vi kommit varandra en hel del närmare, och det känns skönt :)  vi hade verkligen kul ikväll må jag säga ;) haha. men det är ju så det ska vara. Det har hjälpt en hel del att prata med henne. Vi är ganska lika hon och jag och det har vi kommit fram till båda två. Jag hoppas att jag kommer lära känna henne bättre. det här känns som en bra början :)


Nu ska jag försöka ta mig ner i sängen. ta lite smärtstillande och kolla på film och skicka lite sms.
Har pratat med Johan idag också. skönt att höra av honom igen :)


jag skriver imorgon när jag har vaknat :)
Godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0