kärleken är svårt.

jag vet inte vad längre.. känns som att inget går.
jag är inte glad
jag mår inte bra
känns konstigt i kroppen
bara gråter
känner en stor tomhet.

men ändå så är jag glad
jag är lycklig
jag är super kär
mår egenligen bra (fast bara med dig)



men jag vet ändå inte :/ vet inte vad jag ska göra. vet inte vad som är rätt och vad som är fel. har jag varit utan dig för länge? behöver man vara ifrån varandra? ska det vara såhär?

En sak vet jag, och det är att jag älskar dig mest av allt i hela världen, jag vill aldrig förlora dig. Du är den allra bästa för mig. jag älskar dig så himla mycket att jag inte tror att du ritkigt förstår.. Hoppas att du förlåter mig för allt iallafall. för att jag kan vara en idiot och helt värdelös. Men jag kommer allltid att älska dig<3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0