Måndag 2/11. Första dagen efter lovet.

första dagen i skolan idag efter ett kort lov (enligt mig) de gick bra och rullade på, lite seg kanske men tjejerna gör den guld värd ! första lektionen hade vi svenska B. Ellentin försov sig så hon kom efter en lite stund. vi satt och kollade på en dokumentär om pjäsken Julie. haha Linda sötnosen lyckades somna. Det hade vi en aning roligt åt. Sen var det lunch vid 10.30. Den ar trevlig och vi satt och pratade med lite lärare. Efter den hade vi matte. de gick dålig som vanligt. jag fattar ingenting. Vinklar lixom. varför ska det vara nödvändigt!? usch säger jag bara! Matthias tröttna på mig för att jag satt och kolla i skolkatalogen som vi fick idag. Så efter ett tag tog han den och kolla i istället och ellentin fick förklara för mig. det sluta med att jag skratta så jag grina och ellentin skrattaed åt mig och kallade mig söt hela tiden.

Efter skolan åkte jag, linda och ida ner på stan och kollade lite. Sen när vi var inne på apoteket för att Ida skulle hämta ut sin astma medicin så blev linda lite nervös för att MR C Skulle komma. Haha snuttan fumla med lite tablettaskar och vände upp och ned på dom och skulle lossas läsa, så himla söt! Sen när han kom sa vi hejdå och Ida och jag gick till H&M. jag köpte nagellack och nagellacks borttagning.

Sendan när jag sagt hejdå till Ida gick jag till glitter och köpte örhängen. Sen gick jag vidare till bussen.
Jag tycker det är sjukt kallt ute nu på dagarna, kvällarna och på morgonen! Måste verkligen åka och köpa en ny vinterjacka!


Lägger in en bild på sötaste Linda när hon somnade på lektionen:


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0