Måndag 9/11

Hej alla glada. Och arga för den delen också.

Min dag har varit lugn men har hunnit med en hel del. Började med att jag försov mig lite lite imorse, och missa bussen med någon minut. Så jag fick ta 111 in till stan. Där hoppade jag av vid fyrishov där älskade Ellentin stod och väntade på mig (tack!<333) Vi tog 13 till skolan. Ellentin tyckte jag var sprallig och hyper hela tiden. Var pigg och glad och flummade en hel del, och gick och gjorde massa ljus effekter. haha, ja. så kan man ju vara ibland. När vi kom till skolan så skulle vi ha Svenska. Vi fick någon uppgift som jag inte fattade ett dugg av, och jag fattar fortfarande inte. Så tog hem det istället så får pappa hjälpa mig :)

Vi hade även Matte idag. Och den gick ganska bra. Jag räknade lite, men det gick ju såklart inte fort. men jag fick en del gjort och förklarat för mig :)

Efter skolan tog jag och tjejerna bussen ner till stan. vi hoppade av vid stationne där ellen tog ut pengar och skulle ge Linda. Sen gick vi skilda vägar. jag och ellen gick ner mot centrum och pratade lite. sen gick vi och köpte godis! :) och ja ibland får man vara onyttig. Efter de gick ellentin hem och jag gick vidare mot bussen. stannade till och köpte lite garn, eftersom jag ska börja (har börjat) sticka en halsduk :)

När jag kom hem satt mamma och jag och åt godis och fika medans vi vänta på lillebror. när han kom hem åkte vi in till stan för han skulle klippa sig hos kusin Johanna. Hon är gravid och har fått en jätte stor mage :) hur fint som hellst! hon ska ha barn i Januari är det beräknat, så det är verkligen inte långt kvar. och man vet ju aldrig om den lilla kryper fram tidigare :)

Efter det åkte vi och hämta syster hemma hos henne, och sedan vidare till polisen där jag skulle fixa pass. Sen åkte vi upp till gränby där lillebror skulle köpa skor. jag köpte ett par vantar, träings linne, strumpbyxor.


Så som ni ser har jag haft fullt ös hela dagen.
Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0