morgon mys men smärta.

godmorgon allihopa.
vaknade för en liten stund sen av att min katt hoppade upp i sängen och började pussas och gosa. Världens underbaraste katt. hon märker jämt när jag mår dåligt och är ledsen.och oftast alltid så kommer hon till mig då. varje gång jag gråter kommer hon och lägger sig bredvid mig, min lilla ängel <3


Nu ska jag klä på mig och lite sånt, sen ta medicin. skippar frukosten och sånt idag. mår inge vidare i magen så.. men sen ska jag göra mamma sällskap in till stan och så.. även fast jag verkligen har JÄTTE ont.


Händer annars idag då: Inget... ingen som vill va med mig. bara en som fråga om den fick lämna mina saker.. jag trodde först att den ville vara med mig, men nej. hade fel. Blev ganska ledsen, men men. man kan ju inte räkna med vänner jämt, eller?  Kanske ska träffa sigge min underbara gullunge <3 saknar verkligen honom. och jag saknar min jessica lingman<3


Skriver igen när jag kommer hem.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0