morgon..

ska till praktiken nu snart, men först äta en varm frukost. det är så jävla kallt i huset och jag fryser att jag nästan gråter :'( klarar fan inte av det här mer!!! har sovit med mjukisbyxor och tjocktröja och strumpor. sen haft två filtar och mitt duntäcke. men ändå ska man vakna och verkligen frysa så att man skakar. Orkar fan inte :'(


och du verkar ju inte fatta :'( blir så jävla ledsen! :'( orkar inte med sånt här. varför inte bara hjälpa mig istället!? allt är så jävla svårt. men vi ska klara det här det lovar jag dig. jag ska lägga alla mina känslor och allt bakom mig så du mår bra. för du kommer i första hand! jag älskar dig så himla mycket.


FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!! :'(



jobbar idag efter praktiken, så kommer hem sent ikväll. lika bra så man slipper frysa så mycket :'(

Kommentarer
Postat av: jossan

FRÅGETSTUND I BLOGGEN :D

jag villa ha massor med smaskiga frågor , så kom igen ställ några frågor till mig :)

Kram

2009-11-19 @ 14:01:59
URL: http://runawaybitch.blogg.se/
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

svar:

tack :D va bra :) det är bara bra här!

2009-11-19 @ 18:22:35
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0