Mys dag.

Dagen har varit mysig. har umgåtts med familjen och haft trevligt. började med att jag vaknade sent, gick upp vid kanske 1 tiden? Sen när jag gick upp gjorde sig alla i ordning och sen åkte vi in till stan. vi kikade omrking på julmarknaden och kollade på andreas som var där med Uppsala kören från körslaget, dom var jätte duktigta :)
sedan gick vi upp mot slottet. där var det först caroline af ugglas med en kör som sjöng. Sms från björkvalls skolan var med och sjöng, hehe. Sen var det fyrverkerier. Peter lyckades väldigt bra i år! :) Pappa gick tydligen i samma klass eller skola som honom när dom var mindre så dom typ känner tydligen varandra. tänk vad världen är liten.


Lite bilder från dagen:




det var verkligen ett maffigt avslut på allt i år. haha jag trodde inte smällen skulle bli så himla hög xD men det var verkligen helt klart grymt. Man stod där som en liten barn och bara log hela tiden. ett ögonblick man minns.


Nu håller mamma på att göra mat. Kommer bli: Ost&skinkpaj med baguetter :) mumsigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo men det känns bättre så slipper man vara ute i sista sekund så kanske allt är slut! Jag har ju redan planerat typ vad jag ska köpa ;)

2009-11-29 @ 20:01:13

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0