något pinsamt.

Vill ni veta något som jag verkligen tycker är pinsamt och skrattretande?

Killar som inte vågar erkänna att dom blivit dissade



Dom sitter och säger massa andra saker till andra. att dom var så jävla balla och dissa bruden. men i själva verket var det bruden som dissa killar. asså vad är problemet egentligen? Tål inte killar att bli dissade eller? snälla, man kan inte bli älskad och omtyckt av alla. det får man acceptera. Som t.ex malin lundell och hennes KK eller pojkvän Robin eller nu vad han är.

jag ska berätta hur det ligger till:
Jag fick kontakt med robin... hmm när var det nu :S i början av året? jag minns inte riktigt när. men iallafall. vi pratade ganska mycket på msn och sms. vi träffades aldrig och pratade inte i telefon. jag tyckte att han verkade vara en jätte gullig och snäll kille, inget fel med det lixom. Men sen efter ett tag så började det där köret som dom flesta kanske har varit med om. Killen ignorerar, skriver ibland och massa. Det tröttnar man oftast på. jag hade sagt till robin att vi kanske kunde ses uppe i rättvik eftersom båda skulle upp dit. en kul grej lixom? vänner träffas ju eller hur? :S men eftersom tiden gick tröttnade jag mer. och jag tror han höll på med malin undertiden också. även fast han flörta lite med mig. Så till sist tröttnade jag verkligen. jag sa att jag inte ville ha med honom att göra och absolut inte ville träffa honom i rättvik. 

tror ni mig inte? Jullan vet !


Ge mig en anledning till att jag skulle ljuga om detta? Varför skulle jag ljuga om att jag strunta i en kille som behandlade mig illa? :S jag tjänar ingenting på det.


Det roliga är att robin säger tydligen att jag myttar och massa. eftersom Malin är på mig hela tiden. Och ja jag tycker inte om malin, jag tycker inte om hennes beteende eller henne över huvudtaget. Hon betedde sig jäkligt omoget uppe i rättvik. hon kolla snett på mig, satt och snacka massa skit högt när jag var där och massa annat. Jag och julia skrattade verkligen. för hur moget är det? HALLÅ! DU ÄR INTE 5ÅR!!!


jag är sjukt less på att Malin ska klanka ner på tjejer som ger robin en komplemang för att han kanske ser bra ut. vad spelar det för roll malin? VAR STOLT ÖVER ATT DU HAR HONOM ISTÄLLET!! För är du säker på att han är din, skit i andra tjejer då :S


jag har inte sagt att jag är perfect, det är ingen. men att vara på andra hela tiden tjänar ingenting till. lev ditt eget liv istället och skit i andra.

Om nu Robin säger till dig att det jag säger inte är sant, fine! tro på honom. det är ditt val och dina problem. Men jag säger sanningen. jag säger från min synvinkel och hur det var för mig!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0