piss dag

Hej allihopa.
Nu är jag hemma efter en ganska värdelös dag.. ingenting gick bra och jag gjorde inte något rätt. vi hade försök svenska på morgonen och då höll vi på med nå självporträtt grej om att skriva innom romantiken, och sen skulle man skriva om samma person fast utifrån antingen realismen eller naturalismen. jag fattade nada verkligen. matthias satt och förklarade och jag läste och läste och läste. men förstod verkligen inte.. men till slut fick jag ihop 2 A4 innom romantiken, hoppas jag gjorde rätt bara. Efter lunchen hade vi matte.. där gick det totalt åt helvete.. jag kunde ingenting, lyckades inte ocg gjorde inte rätt.. och fick reda på att jag har nationella nästa vecka på onsdag... sen veckan efter på tisdagen. kommer inte kunna klara det.. men måste plugga för fullt hemma nu under veckan..


Efter skolan åkte jag ner på stan. hade sån tur att jag träffade på favvo moster Ewa och älskade mormor. Vi gick pch fikade där högst upp i Åhléns huset, mormor bjöd :) efter det kikade vi runt lite. sedan cyklade moster hem och jag följde med mormor och hjälpte henne att handla. när hon sedan hade tagit bussen hem så gick jag och kikade runt lite själv. senare vid 15.44 tog jag bussen mot ONOFF. hoppade av där och sprang in på biltema och köpte gummistövlar till pappa. efter dte gick jag till Lekia där mamma jobbar, så fick skjuts hem :)


dagens höjdpunkt måste iallafall ha varit dom mysiga kramarna. jag smälter. <3

Nu sitter jag här. har precis slagit in en julklapp jag köpte till mamma (hemlis om vad det är)
har pratat med Johan i typ 40min också kanske. han satt på arlanda och skulle åka hem till Gotland nu. han hade lite ledighet tills på söndag :) stackarn, han gör ju lumpen. och han har tjänst över hela julen :( ska tänka på dig när jag sitter och öppnar paket, kollar på kalle anka, äter julmat och goffar godis ;D haha <33


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0