saknaden är ganska stor faktist.

dom senaste månaderna har jag tänkt ganska mycket. och jag saknar verkligen något jag hade förr men inte nu. det känns som att allt var så himla bra då. jag var lycklig och oftast glad. jag kände mig betydelsefull. även om det inte alltid var bra så... jag saknar det helt enkelt. synd att det blev som det blev. hade varit underbart att fortfarande ha det. men jag antar att ingen varar för evigt, eller hur? tänker ofta på det som var..


låten får mig att minnas jätte mycket. den får mig att sakna..




jag saknar helt enkelt det som var då. Innerst inne önskar jag nog att jag fortfarande hade dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem?

2009-11-28 @ 18:07:38
Postat av: jennytuvesson

någon/något jag hade för länge sen

2009-11-28 @ 18:47:13
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0