söndag 15/11

hej allihopa.
som ni kanske märker är jag inte lika effektiv med bloggandet längre. jag skriver helt enkelt när jag känner att jag har tid och har något att skriva om. Helgen har varit bra. har umgåtts med vännr och lite allt möjligt. Igår var jag med Jocke. han kom hit på kvällen och gjorde mig sällskap. var meningen att jag skulle bränna en skiva men hann inte det. men iallafall så åkte vi till björklinge och det slutade med att vi hamnade hemma hos sikkan där även Emelie, marcus, matthias, hansson, dennis och kotten var. under kvällen kom även kotten. Några drack och lite sånt. Sikkan åkte med mig och jocke ett tag också i epan.

Blev iallafall att vi åkte hem vid kanske halv 2 tiden. när vi kom hem kollade vi på film, eller jocke kollade och jag somnade. haha. tror jag somnade före honom iallafall.


vad har hänt idag då: Jocke och jag tog sovmorgon och gick inte upp förns halv 1. väldigt skönt! Efter han åkt har jag tränat lite och kollat på tv.

ikväll: One tree hill!



hur ser morgon dagen ut då:
har skola vad jag kommer på just nu, annars ingenting. träna när jag kommer hem. ska ut och springa, så hoppas att det inte är allt för pissigt väder imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ida karpmyr

Man hinner tuvär inte med bloggen =( synd de!

2009-11-15 @ 16:22:09
URL: http://idaevamaria.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0